avagy budapesti hétköznapok a pandémia kellős közepén

Koronakrónikák

Koronakrónikák

Hagrus: 03.23.

2020. március 23. - fuf87

Második napja migrénem van, tegnap persze még azt hittem ez a vírus előszele, mivel kettőt tüsszentettem is este és az orrom is folyt kicsit, de mikor ma megláttam, hogy havazik, a dolgok új értelmet nyertek. Azért ez is mennyire szürreális, március 23-án kavargó hóesésben nézek ki az ablakon, tombol a koronavírus és Zágrábban még egy 5,5-ös földrengés is volt tegnap. Mi ez, ha nem a kibaszott világ vége? Mi jöhet még? Már komolyan félve olvasom a híreket reggel, mert ezt már tényleg nehéz tetézni.

Amúgy rohadt sötét van ma, és szürkeség, a motivációm a béke segge alatt, ma admin feladatokkal mulattam az időt, de közben azért mindig elvonta valami a figyelmem, például az egyik barátnőm pasija lebukott, hogy tinderezik, szóval kivágta a vírus kellős közepén a cuccaival együtt, persze most körömlerágva várja, mikor jelentkezik, hogy visszafogadhassa? Őszintén? Szerintem az ilyen férfi egy biológiai veszélyeshulladék! Ki az a szánalmas, önző fráter, aki miközben a világ darabjaiban van, és van egy nő aki gondoskodik róla és odáig van érte – inkább a tinderen húzogat, és meccsel, miközben a csajának mutogat valamit a telefonján, jön a push notification „új párod van”? (Én még fel is pofoztam volna, mielőtt segítek neki összepakolni.)

Egy másik barátnőm legfőbb problémája a műszempilla, hajfestés, férfi hajnyírás és műkörmök kapcsán merült fel. Mi lesz most velünk emancipált, tunningolt multiribikkel, hogy a szépségszalonjaink is bezártak egy időre? (nagyon helyesen tették) Én is érintett vagyok a pilla, festett haj és köröm kérdésben is. Azt hiszem ez itt a 2020-as „vissza a természetbe” külön kiadás, még jó, hogy borotva van itthon J A pilláim már hullanak ki, úgy nézek ki, mint aki kicsit megégette őket szalonnasütés közben egy hegyi buliban, de legalább majd újra megdörzsölhetem a szemem x év után, az is egy fegyvertény, plusz már amúgy is pihenteni kellett volna, szóval most pihentetem, és ha elült a nyavalya, megcsináltatom a tusvonaltetkómat, ez még motivál is. Szerencsés módon a körmöm múlt héten csináltattam, és nude színeket választottam, így később fog nagyon látszani a lenövés, ahogy a hajam is, a körmöket majd reszelgetem vissza, a hajam meg köszönhetően a natúr melíros balayage technikának, akkor sem lesz nagyon gány, ha 2-3 hónapig nem látja kedvenc fodrászomat. Gábor haját  meg majd lenyírom a szakállvágóval, tuti ordas üvöltözések lesznek belőle, mert nem szereti ha kacsafarka van hátul, na én meg a haját utálom vágni – anno majdnem pirosbetűs ünnepet csináltam a napból, mikor ő is elkezdett fodrászhoz járni J

Amúgy ha most minden rendben lenne, akkor éppen azon agyalnék, hogy még 18 nap és repülünk San Francisco-ba, vajon vegyek-e egy 10. bikinit, vagy elég a meglévő 9? Alig várnám, hogy eltöltsünk egy mesés hónapot a nyugati parton utazgatva, majd egy kis mexikói all inclusive margharita mérgezéssel lefojtva hazatérjünk májusban. Helyette várjuk, hogy a Lufthansa utalja vissza a jegyeink árát, és még van egy United-os jegy is, amit valahogy vissza kéne téríttetnünk, na igen..travel goals 2020. Én már akkor nagyon boldog leszek, ha az augusztus 20-i hétvégén bormámorban úszva, kicsit napbarnítottan odaégethetek pár grillkolbászt a balatoni házunk kertjében, miközben a szüleim és Gábor hangosan röhögnek rajtam. Amerika majd megvár, ha elült a szar. (azzal most nem foglalkoznék külön, hogy egy éve nem voltunk hosszabb szabin, és ez a házi őrizet nem ekvivalens ezzel semmilyen szinten.)

Emellett ismét meg kell erősítenem a tényt, miszerint a fölöttünk lakó csávónak hangszerei vannak – ezt eddig is tudtuk, de mivel negyedennyi időt töltöttünk itthon, nem igazán foglalkoztunk a dologgal. Ma elővette a dobjait, és elkezdte őket ütni, én közben azon pörögtem, hogy a gondolatnak teremtő ereje van, szóval elképzeltem, ahogy ráborulnak a dobjai és úgy maradnak legalább 2-3 hónapig. Vagy tovább.

Péntek óta nem voltam futni, hogy ténylegesen beálljak az otthonmaradók táborába, így már 3. napja itthon edzek. Ma egy HIIT edzést toltam le, ami tele volt kickbox ütésekkel és rugásokkal, jelenleg nem tudom oldalra kiemelni a lábam, azt hiszem holnap jógázni fogok. A maradj otthon kapcsán még egy gondolat, ma láttam több képet a városról, és szinte alig voltak a BKV-n és az utcákon is, bravó Budapest, talán elkezdték felfogni az emberek, hogy a 24. órában vagyunk. Ma az eddig április 30-ig meghirdetett home office-t kitolták határozatlan időre, szóval sejteni lehet, hogy idén a madárcsicsergős tavaszi séták helyett bent fogunk tobzódni.

Karanténos filmajánló: The Invisble Man (egy láthatatlan pasi teszi pokollá az exe életét, aki a szolgálólány meséjéből oly jól ismert Elisabeth Moss by the way), egészen nézhető, ha valaki nem borzong eleget napközben és este is folytatná, ajánlom.

A bejegyzés trackback címe:

https://koronakronikak.blog.hu/api/trackback/id/tr7315548666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása