avagy budapesti hétköznapok a pandémia kellős közepén

Koronakrónikák

Koronakrónikák

Hagrus: hétvégi szösszenet 03.20-22.

2020. március 22. - fuf87

Hullámzom. Vannak egészen jó és egészen borzalmas napjaim, pedig lehet, korai még a kiborulás, így 11 nap után az itthoni, impulzusmentes száműzetésben. A hét úgy telt el, hogy észre se vettem, pedig volt olyan nap, hogy felvettem egy csinosabb inget, vagy felkentem egy rúzst, hogy megadjam annak az illúzióját, hogy "munkanap" van, de délutánra már ugyanazzal az unott fejjel ültem az asztalnál, basztatva a laptopot, alibi tevékenységeket keresve, mert a munka fogy és amúgy sem tudok úgy koncentrálni, ahogy szeretnék. Ingerszegény nappalok, kinyújtott esti ébrenlétek, eltunyult reggeli kelések. A gazdaság kábé a szakadék szélére sodródik,a  társadalom meg ellustul, tényleg remek kilátások.

A pénteki örömfutás legalább felöltött kicsit, a barátnőm szembefutott egy kínai nővel, utána tíz percig azon agonizált, hogy vajon elkaphatott-e valamit? Mindenkit két méterre kerültünk, mindenütt azt mondják 6 feet távolságot kell tartani a biztonságos kültéri sporthoz, ez 1,8 méternek felel meg. Amúgy ezt a többi futó is betartja, ez pozitív szerintem.

Este rendeltünk Aztecás mexikói kaját Wolt-tal, az ablakból integettem a futárnak, hová tegye a pakkot, jól belaktunk (mondanom sem kell, hogy háromszor csípett), ja és mikor megérkezett persze le kellett nyalni kicsit a guacamole-s doboz szélét, amit a kedves barátnőm is eljátszott, majd rámírt este 10-kor szerintem kimossa-e a száját Detollal? :D Azt hiszem kezdünk megkattanni. Az urammal kerestünk valami néznivalót, mivel amúgy is sokat Netflixezünk és HBO Go-zunk, és tartogatni is kell a következő hónapokra (ez a streaming-gazdálkodás), leszedtük a The Containmentet, ami egy halálos vírus elszabadulásáról szól Atlantában, van benne akció, love, meg úgy alapból nem is rossz, azaz nekem tetszik, G. néha lenyomott egy PUBG partit alatta, de hát a hangulathoz passzol, plusz ehhez képest a Koronavírus egész istenesnek hat, a sorozatban mindenki meghal, aki elkapja. Itt egy link a trailerrel, ha valaki ráfanyalodna: https://www.youtube.com/watch?v=ASb4aL2nrEI

Szombaton sokáig lustultunk, késői reggeli után szakrálisan lespionkodtam, mi az, ami megromolhat, rothadhat és nekiálltam főzni, készült medvehagymakrémleves (amúgy a medvehagymában frankón volt egy csiga), töltött gombafejek és egy adag chicken tikka masala. Délután pedig nekiálltam edzeni a nappaliban kézisúlyzókkal, kettlebellel és matraccal felszerelkezve, kínszenvedésként élem magam a nappaliban az edzéseimet, heti két infrashape és 4-5 kondi után ez nekem büntetés. Igaz múlt héten 28 km-t futottam. A nap fénypontja volt, hogy lementem a kisboltba, ahol egy csávó túl közel jött hozzám, még jó, hogy volt nálam maszk, de azért rávisítottam, bár nem tudom mennyit fogott fel belőle, vett vagy 30 üveg sört. (hiába a karantén mindenkiből kihozza az állatot.) És lecsaptam egy fertőtlenítős univerzális tisztítószerre - tanulság: a kisboltok igazi aranybányák, persze nem átlagos árakon, de ez jelen helyzetben már régóta nem egy fair verseny, lássuk be.

Ma délben keltünk fel, a sokáig alvásra átállás egyetlen előnye, hogy minden reggel ágyban kávézunk, és az összes kinyúlt pólómat maximálisan elnyüstölöm, mielőtt kidobom őket a francba majd, ha ennek vége lesz, a feliratok meg változatosak :D Kelés után megörültünk, mert csomag érkezett az Alza csomagpontra (kontroller a PUBG-hez), így volt indokunk kimozdulni a motyóért, aztán gondoltuk legalább megyünk egy negyed órát a városban kocsikázni (ilyet utoljára 17 évesen friss jogsival csináltam), bekanyarodtunk a Damjanich utca felé is, felhívtuk a barátainkat, kiálltak integetni az ablakba, miközben mi felhívtuk őket, ez így leírva viccesnek hangzik, de belül üvöltök. Ma délután egy 600 kcal ugribugrizós edzést toltam le a nappaliban, egész tűrhető volt, bár örülök, hogy kívülről nem láttam magam. A biztonság kedvéért holnap futok, legalább aközben nem teszem magam nevetségessé :) 

Tegnap komolyan elgondolkodtam egy kardiógép rendelésén, de a családi béke érdekében ezt napolom a kijárási tilalom bevezetéséig, amit valahol várok, hogy hamarabb véget érjen ez, és félek is tőle, mert akkor még annyi input sem lesz, mint amennyi most van. Végül a Szafi shopból rendeltem pár cuccot, hogy kiélhessem a vásárlási hiányt, éljenek a paleo lisztek és a lehetőségeinkhez mért egészséges táplálkozás.

Ma Skype italozást tartunk az egyik baráti párral, nem is tudom mit igyak. Délben betoltam egy Algoflex Forte-t, (bár az már majdnem 7 órája volt) mert a hidegfrontot nem zavarja, hogy már egy mezei fejfájásra is azt képzelem, hogy koronavírus. Amúgy utólag jöttem rá, hogy ibuprofént vettem be, ami a sok pánikkeltő szerint nem kóser, ha tényleg covid-dal van dolga az embernek, jelentem még élek. És inni fogok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://koronakronikak.blog.hu/api/trackback/id/tr7315545028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása